منتديات بنوتة مصرية المنتدى الرسمى لمحبى الرئيس مبارك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات بنوتة مصرية المنتدى الرسمى لمحبى الرئيس مبارك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجووووووووووووو مساعدة من اي بنت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nomannocry
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
nomannocry

انثى
العمل : طالبه

ارجووووووووووووو          مساعدة من اي بنت Empty
مُساهمةموضوع: ارجووووووووووووو مساعدة من اي بنت   ارجووووووووووووو          مساعدة من اي بنت I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 7:19 pm

انا عضوه جديده واتمنى تكونو زي اخواتي انا اسفه لو كنت هطول عليكو بس في موضوع عندي نفسي حد يديني رايه فيه وانا في الدنيا اللي احنا عايشين فيها دي جيه واحدوراح متقدملي عند جوز خالتي وانا كنت بدرس في السعوديه المهم دا يبقى افهموها معلش اخومرات ابن اخت جوز خالتي باختصار انتي ليك ابن عمه وجيلك من طرف مراته عريس ابنت خالتك بس ماعرفهوش واحنا اصلا شاريين عندهم اللي هما اهل خطيبي شقه المهم راح لجوز خالتي وجوز خالتي رفضه الله اعلم عشان كان عايزه لبنته لان هي اقربله مني هي مش جميله لكن انا مش هزار جميله جدا باختصار شقراء شبه الاجانب وقاله بردو لسه بدري عليها راحو جايبين رقم بابا وماما ومتصلين والموضوع شبه خد عند لاني بعد ماعرفته طلع شخصيه عنيده جدونزلت في الصيف مصر ةتممنا الخطوبه هو اكبر مني ب10سنين وبعد كدا اكتشفت انه غيوور وشكاك ومستغل ومؤرف واناني وكمان اخلاقه زفت هو صعيدي المهم الخطوبه بقالها 3 سنين وحصل بينا حاجات بس ماوصلتش لجواز طبعا لسه محتفظه بشرفي المهم اليوم دا انا طلعت من شقتهم لقيت ممته واخته ومن ضمن اللي عمله فيا انه نقبني فعارفين طبعا انه انا وهما واخدين عني فكرة تربية السعوديه فماشكوش فيا المهم دلوقتي اني انا بعدها سالته انت صورتني قالي لا طبعا مع العلم لا يفهم في كمبيوتر ولا انترنت نهايا نهائيا وانا عايزة انفصل وافسخ بس خايفه ليكون صورني فسخت في الوضع دا قبل كدا راح قايل لماما في التليفون ترجعلي ولا اقول وماجابش سيره الخيالات اللي في دماغي لايملك اي كاميرا فسخت كذا مره ماجابش غير السيره اللي انا قولتلكو عليها اعمال ايه دلوقتي عايزة افركش الخطوبه وخايفه انصحوني وهو صعيدي وعندة حتة شرف البنت واني افضحها صعبه دا مواصفاته اناني ومجرم وبيئه وطباعه صعبة وبصاص لا يطاق ومستحملاه للسبب دا استغنى عني وفركش الخطوبه ورجعها اكتر من15 مره انصحوني ارجوكو انا قاعدة دلوقتي في السعوديه ومخنوقه
nomannocry
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
nomannocry

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووووووووووو مساعدة من اي بنت   ارجووووووووووووو          مساعدة من اي بنت I_icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 7:23 pm

ارجووكو ساعدوني انا محتاسه جدا يارب تريحولي بالي
حنين
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
حنين

انثى
العمل : حاصلة على ليسانس اداب قسم اجتماع

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووووووووووو مساعدة من اي بنت   ارجووووووووووووو          مساعدة من اي بنت I_icon_minitimeالإثنين مارس 01, 2010 4:10 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبدأيا كده انا مش فاهمة حاجة من اللى انتى كاتباه بس بصراحة اللى قدرت افهمه انك ورطتى نفسك فى حاجة غلط بس اللى اقدر انصحك بيه ان اللى غلط ميستمرش فى الغلط مهما كانت الاسباب استعينى بالله وحاولى تقولى لحد اكبر منك ويكون محل ثقة ومتخافيش بس حاولى انقاذ ما يمكن انقاذه واوعى تستسلمى وتقولى مفيش فايدة دى حياتك ومستقبلك مضيعيهوش واستغفرى ربنا على اللى انتى عملتيه وادعى ربنا يخلصك منه بس ياريت تكونى اتعلمتى
اتمنى اكون قدرت افيدك فى حاجة
وربنا معاكى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
nanaa
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
nanaa

انثى
العمل : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووووووووووو مساعدة من اي بنت   ارجووووووووووووو          مساعدة من اي بنت I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 02, 2010 8:05 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بصي يا جميل انتي ورطتي نفسك مع حد مياستاهلش تورطي نفسك ورطة زي دي عشانه
انا بس بسأل اما انتي عارفة انو بيئة ومش محترم كدة ليه الموضوع يوصل لدرجة الغلط وليه تقعدو 3 سنين مخطوبين
انا فعلا مشفقة عليكي من الي انتي فية بس ارجع واقولك حاولي تتصرفي بعقل اوتقولي لحد اكبر منك او حاولي تغيري منه ارجعي لربنا وصلي صلاة حاجة وبأذن الله ربنا هايهديكي للصح
وربنا يارب يستر بنات المسلمين ياااااااااااااارب
nomannocry
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
nomannocry

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجووووووووووووو مساعدة من اي بنت   ارجووووووووووووو          مساعدة من اي بنت I_icon_minitimeالسبت مارس 06, 2010 8:11 pm

شكرا اوي اوي للي ردو ربنا يسهلها ادعولي ربنا يبينلي نصيبي اهم حاجه ان المشاهدالت 30 والردود 3 ليه كان نفسي في راي كمان[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ارجووووووووووووو مساعدة من اي بنت
صفحة 1 من اصل 1