منتديات بنوتة مصرية المنتدى الرسمى لمحبى الرئيس مبارك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات بنوتة مصرية المنتدى الرسمى لمحبى الرئيس مبارك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????? ??
زائر
Anonymous

الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه Empty
مُساهمةموضوع: الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه   الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه I_icon_minitimeالخميس يناير 28, 2010 1:49 am

[center]

صباح الخير على اعضاء بنوته مصريه ياكبيره المصرويه ممكن تشوفى منتدادكى شويه انا ملاحظه انكم
مش متوافقين مع بعد ياريت يعنى يبقى فى تشجيع من الاعضاء على كل المواضيع مش الموضوع اللى يحبه وانا ملاحظه ان كل
عضو بيشجع الاعضاء اللى بيردو على مواضوعهم بس اما بقيت الاعضاء لا وداه اكبر غلط عشان منتداكى يكبر ويبقى اكبر منتدى لازم
يبقى فى توافق بين الاعضاء وبعض
وياريت مازعليش منى انا عضوه فى منتديات كتير وبشوف الاعضاء والتفاعل ازاى

اانا عشان حبه المنتدى بتاعك عايزه اشوفه احلى واكبر منتدى
اختك فى الله
ابن الرياض
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه

ذكر
العمل : ..........

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه   الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه I_icon_minitimeالخميس مايو 13, 2010 3:48 pm

كلام من ذهب اوفقك الراي
الفراشة العاشقة
عــــمـــــده المــصــروايــة
عــــمـــــده المــصــروايــة
الفراشة العاشقة

انثى
العمل : تصفح النت

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه   الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه I_icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 11:57 pm

الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه 117328

هاااااااااااااااااااااااااااااااى لكل الناس الى فى المنتدى قدام او جداد بجد وحشتونى

يارب تكونوا بخير وكويسن انا عرفه انى اتأخرت عليكم كتير بس مش تزعلوا

خلينا فى المهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

الكلام الى قالتوا بنوته مص انا بصراحه مش عرفه بقيت الاسم فين المهم انا بجد والله بحترم كلامها جدا بس المنتدى كويس والله وزى الفل

وكلنا هنا بنحب بعض موووووووووووووووت بنزعل من بعض ساعات وبنختلف ساعات لكن ماشى الحال الحمد لله

عايزه اوضحلك بس واوضح للعضو الى قدرنا واشترك ابن الرياض ان الناس الى زعلنين شويه من بعض هما الناس القدام شويه لانهم بعدوا فتره عن المنتدى

بس مش معنى كده اننا منتدى وحش لا بس ده دور المشتركين الجداد الى زيكوا احنا حبينا المنتدى واسسناه ومحفظين عليه

وبنتمنى من قلبنا انكوا انتوا كمان تحبوه وتكملوا الى بدئناه

وعبروا عن رايكوا بكل صراحه وحبوا والعبوا واتعرفوا على بعض وهنوا بعض واشكوا لبعض على هممكوا

وخليكوا دايما مبسوطين انكوا اشتركتوا فى منتدى زى بنوته مصريه لاننا بنحب بعض قوى وكلنا هنا معظمنا قرايب واخوات وولاد عم وامهات وحبايب

طولت عليكوا بس لو عايزين تعرفوا مين الى عمل المنتدى ومدى قرابتهم

اقروا موضوعى الجديد / لوحه شرف مع الشكر

ابن الرياض
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه

ذكر
العمل : ..........

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه   الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه I_icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 4:02 am

صباح الخير للجميع
الفراشه العاشقه يسلم بؤئك
على الكلام الجميل يافيلسوفة الكلمه وملكة الاخلاق
عبارات جميله وكلام مايقووله الا انسان مثقف زي حضرتك
وانا للأمانه كنت متوقع مشاركة بنوتة مص الله يسعدها
انه مشاركه برائي لها او نظريه حستها من خلال تواجدها بالمنتدى ومكنت انه بين عضوين زعلانين من بعض
الله يبعد الزعل عنا وعموماً دائما اختلاف الراي لايفسد للود قضيه
ونحن هنا اخوه وحبايب واذا الواحد احترم حاله صدقوني راح نكون معه محترمين واذا غلط بحقنا راح نسيبه بعد ما نقوله شكراً

اسف على الأطاله ا
حازم سمير
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
حازم سمير

ذكر
العمل : حشاش

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه   الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه I_icon_minitimeالخميس أبريل 07, 2011 11:01 am

tmammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ok
حنين
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
حنين

انثى
العمل : حاصلة على ليسانس اداب قسم اجتماع

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه   الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه I_icon_minitimeالإثنين أبريل 25, 2011 1:08 am

اولا السلام عليكم
ثانيا بصراحة انا اصبت بدهشة كبيرة جدا لما دخلت المنتدى النهاردة انا يمكن تواجدى قليل بس الى حد ما بتابع الجديد هنا واكتر شىء استغربتله هو ان المنتدى بقى صفحة رسمية للرئيس السابق حسنى مبارك ومحبيه بجد مع اللى بسمعه دلوقتى عنه وعن اسرته من قضايا فساد مخلينى مش مصدقة ان فى حد لسه بيحب الراجل ده لغاية دلوقتى والله اعلم ايه السبب ورا تغير المنتدى بالشكل ده وياريت محدش يضايق من كلامى بس الموضوع انى لما دخلت ولقيت التغيير ده حبيت بس اوصل لكم رأيى واسفة انى طولت

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
karla karim
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
مـصـرواى عـلى قـد حـالـه
karla karim

انثى
العمل : ربة منزل

مُساهمةموضوع: رد: الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه   الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 27, 2011 10:36 am

صراحة انا اصبت بدهشة كبيرة جدا لما دخلت المنتدى النهاردة انا يمكن تواجدى قليل بس الى حد ما بتابع الجديد هنا واكتر شىء استغربتله هو ان المنتدى بقى صفحة رسمية للرئيس السابق حسنى مبارك ومحبيه بجد مع اللى بسمعه دلوقتى عنه وعن اسرته من قضايا فساد مخلينى مش مصدقة ان فى حد لسه بيحب الراجل ده لغاية دلوقتى والله اعلم ايه السبب ورا تغير المنتدى بالشكل ده وياريت محدش يضايق من كلامى بس الموضوع انى لما دخلت ولقيت التغيير ده حبيت بس اوصل لكم رأيى واسفة انى طولت

الى كل اعضاء منتدى بنوته مصريه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بنوته مصريه فى الاذاعات المحليه
» من هو العضو المميز في منتدانا بنوته مصريه
» عضو جديد ولكن ليس عضو من اعضاء المنتدي ولكن من اعضاء السنه
» نكت مصريه روشه
» قوانين اي مشرف قسم قرفان من نفسة ... زي كدة بس في منتدى تاني